16.2.09

Vinterferie!

Photobucket
I sidste uge gik det pludselig op for mig, at jeg var en af de eneste, der bare skulle være hjemme i ferien. Næsten alle mine veninder er enten i Val Thorens, vinterens svar på Sunny Beach eller på anden skiferie. Derfor har jeg skrevet til nogle forskellige modemagasiner og bureauer, for at høre om de ikke kunne bruge et par ekstra hænder i næste uge. Magasinet Vs. svarede sødt tilbage, at de altid kunne bruge et par ekstra hænder, og at jeg var meget velkommen.

I dag stod jeg så op til 5.30 for at kunne være i København kl. 9, jeg skal hjælpe til med praktiske ting og forefaldent arbejde hele ugen. De er super søde deroppe og jeg er så glad for, at jeg får denne chance.

(Photocredit: Dennis Lynge)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Cool, vildt god idé!
Tillykke med "jobbet" :)

Kia sagde ...

Det er da mere blæret end drukferie i Val Thorens. Held og lykke med det.. :)

Amalie Damkjaer sagde ...

Tusind tak begge to!
Her er virkelig skønt og jeg er så glad for jeg er her i København og ikke i Val T med tømmermænd ;)