12.2.09

Udsalg i dr adams.

Photobucket

Der er slutspurt udsalg i Dr. Adams i Odense, helt op til 80 %. Tøjet er sindsygt billigt, jeg har allerede erhvervet mig et par lange strik handsker fra Marc by Marc Jacobs til 150 ,- og en taske fra Black Lily til 150 ,- Der kommer billeder i morgen :)

Jeg er så forelsket i denne nederdel fra Marc by Marc Jacobs, lynlåsene og det hele. Kunne lige se den for mig med en hvid tank og en lys blazer. I går prøvede jeg den så, (den er sat helt ned til kun 500 kr.?!?!), men var ikke helt sikker på, om jeg ville købe den. Så i dag var jeg inde igen for at prøve den, jeg prøver både str. L, M og S, egentlig plejer jeg at svinge mellem L og M, (man har jo lidt overflødigt her og der) men alle størrelse selv S flappede i taljen, hvilket jeg slet ikke kan forstå.

Jo, den sad meget stramt om hofterne i S, men stadig løs i taljen, jeg var bogstavligt talt et stort spørgsmålstegn, da jeg prøvede S og fandt ud af, at jeg kunne passe den, men den stadig var for stor... Damn you Marc..

Ingen kommentarer: