19.2.09

C'était Jeudi!

I dag har jeg fået afleveret nogle flere magasiner og set med, da der skulle tages et portrætbillede. - I morgen er det min sidste dag på Vs., hvor ville jeg ønske det ikke var det. Det er virkelig nogle af de sødeste mennesker, jeg har mødt! Magasinet er jo helt fantastisk, jeg må lige snakke med den relativt store bladkiosk inde i byen og få lavet en deal med ham, så jeg er sikker på at kunne købe det.

Denne her ferien har sat en masse ting i gang i mit hovede.
Jeg har endnu engang fået bekræftet, at det helt sikkert er inden for denne verden, moderverdenen, jeg helst vil være. Men hvordan jeg vil ende her/der, er jeg kommet i tvivl om. Da man jo nødvendigvis ikke behøver at have læst journalistik for at blive journalist eller for at arbejde inden for branchen, og vil jeg egentlig være journalist? Hvad med distribution, layout, stylist etc., det er jo også vildt spændende, damn der er mange muligheder.. Hvor er jeg glad for jeg endnu har omkring 1,5 år tilbage på gymnasiet + et til to sabbat år, hvor jeg kan finde ud af, hvad jeg vil læse videre med..

Ingen kommentarer: