4.2.09

Flats til fest.

På fredag er der, som jeg tidligere har nævnt, årsfest på mit gymnasie.
Jeg plejer egentlig at have høje sko på, men jeg orker det næsten ikke på fredag. Jeg bliver åh så høj 178 + 9-10 cm's hæle, så er man altså bare et højhus i forhold til resten af pigerne. + Jeg kan mærke på mine fødder og lægge, at de vil sætte pris på en fest uden heels.

Derfor overvejer at tage et par ballerina på, det er bare slet ikke lige så festlig som et par heels.

- Hvad siger I. Er det for kedeligt at have flade sko på?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej overhoved ikke! Jeg har tit flats på til fest og ud over at man ikke skal tænke over ondt i fødder eller andre bivirkninger ved høje sko, er de bare dejlig rare at have på! Og så er vildt gode at danse i :P

Anonym sagde ...

Ja, det er for kedeligt. I hvert fald hvis det er med argumentet om, ikke at ville ligne en giraf. Jeg er lige så høj som dig, og har tidligere været meget dårlig til at gå i hæle, og trodse højden. Men man skal altså gøre det! Du skal ikke tænke at du er en giraf, men at de andre piger er pygmæer, ved siden af dig! :-)

Go go heals!

Amalie Damkjaer sagde ...

Anonym: Ja, flats er virkelig rare at danse i, det er så mange plusser ved at have flats på, men jeg tror nu jeg trodser højden;)

Signe: Du har helt ret! Tak, det var lige det jeg havde brug for at høre! :D

Anonym sagde ...

Dejligt! Glæder mig til at se et billede af det endelige outfit...