18.2.09

Copenhagen buys

Her er resten af de ting, jeg har købt her i Kbh. Rigtig dårlig photobooth-kvalitet, jeg tager nogle bedre billeder, når jeg kommer hjem til kameraet.

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1. Kuppet fra Zara, 100 % uld med flotte detaljer.
2. Nederdel fra Cheap Monday
3. Taske fra New Yorker, lidt Alexander Wang-ish
4. Armbånd fra Gina Tricot, jeg kunne ikke beslutte mig for om det skulle være guld eller sølv, så begge blev købt.

- Og nu skal mit visa, vist også have sig en lang, rigtig lang, pause!

3 kommentarer:

mille sagde ...

sikke nogle gode køb! :)


hilsen

mille

Bailey sagde ...

Sikke nogle fine armbånd!! Kan godt forstå du ikke kunne beslutte dig ;)

Amalie Damkjaer sagde ...

Mille - tusind tak, jeg er også meget tilfreds med dem ;)

Natassia - Tak, det var simpelthen en for stor beslutning, det kunne jeg ikke lige overskue i situationen ;)