5.2.09

050209

To modulers historie om Israel - Palæstina, et modul old om Sokrates, det absolutte og det relative og et modul mediefag om Kubricks "Dr. Strangelove". Derefter lidt rengøring, handlen ind og nu er jeg kommet hjem fra fitness. Det var min dag, nu kan jeg slet ikke vente med at komme ind i min seng og sove rigtig længe i morgen.

Jeg glæder mig så meget til i morgen. Årsfesten er "2.g'ernes fest." Vores forældre skal med og vi skal lave en masse mad. Da vi, 2.m, skal til Barcelona på studietur har vi valgt at lave spansk mad, så den står på tapas! Jeg skal lave gazpacho og bruschetta (de er godt nok italienske, men passer stadig godt ind!!)

Mht. outfit, så står den på min kjole fra nytårsaften; sort med masser af palietter fra Day, sorte opaques og heels! Signe, tak, du kom med en rigtig god overbevisende argumentation for heels!
- Knuds-pygmæer her kommer jeg!

Ingen kommentarer: