31.8.08

accessorizing

I går holdte jeg Sassy Seventeen/Fødselsdagsmiddag for mine veninder, hvor vi spiste lækker mad og drak fantastiske drinks. Dette var hvad jeg havde på:
Nu her til aften kommer der så noget familie og venner, jeg har samme kjole, men andre sko og ring på. Tilbehøret her givet kjolen er meget livligt og sødt look, hvorimod før var det lidt meget 'råt'.

(Undskyld de meget smukke ansigtsudtryk.)

Kjolen - Vanessa Bruno Athé
1. billede
Ring - H&M
Gladiator Sandaler - Zara
2. billede
Ring - COS
Ballerina - Lise Lindvig

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

lækre outfits.
kan du ikke poste et indlæg om how-to-do den fantastiske frisure, som du har på billedet?

Amalie Damkjaer sagde ...

Mange tak :)

Jo, det kan jeg ihvertfald. Der kommer en i løbet af ugen! :)
Tusind tak btw.

Amalie

Ida sagde ...

jeg er vild med dit hår.
men resten af outfitetsne er også ganske ganske cool

Amalie Damkjaer sagde ...

Mange tak! :)

Amalie Damkjaer sagde ...

Mange tak! :)