11.8.08

110808

Her på det sidste har min blogger-hjerne nedlagt totalt veto, jeg har overhovedet ikke kunne finde på noget, som har været værd at skive om.

Så nu samler jeg lidt op.

Jeg modtog endnu en blog-award fra søde Anne.
Tusind tak for den, og det er godt at se dig tilbage på banen igen.

I morgen startet gymnasiet igen og jeg skal i 2.g, wuhuu. Jeg glæder mig virkelig meget til at starte igen og komme in i en normal dagsrytme igen. Det bliver et hårdt år, men jeg er klar. "Bring it on" ;)

Jeg har også helt glemt at vise jer mine nye køb. Jeg har købt et par mokkasin-støvler fra Jette Friis i Venini + fundet to fantastiske fund i en genbrygsbutik her i Odense, en taske og et par bukser. Der kommer billeder af det senere i dag.

Nu her kl. 12 skal jeg til møde over på gymnasiet ang. de små nye 1.g, som jeg og nogle andre skal være 'tante og onkel' for.

Ingen kommentarer: