28.6.08

Update.

Hey derude.

Jeg er ked af der har været så stille her på bloggen det sidste stykke tid. Jeg har bare haft meget stress på mht. eksamener og skolen.

Men nu har jeg sommerferie, så nu er der tid til at blogge igen.
- Liiiige bortset fra, at jeg tager til Mallorca i morgen, så der bliver først på lørdag, jeg starter rigtig op igen.

_______________________________________________________________________________________
Btw.
Jeg glemte at vise jer min boyfriend-cardigan fra h&m.
Desværre vil min computer ikke som jeg, så jeg kan ikke gemme billedet, og når jeg har prøvet at tage et, er de blevet rigtig dårlige.
Men I kan se den på denne hjemmeside
. - Jeg kan varmt anbefale jer at købe den. Jeg elsker den allerede.

Jeg håber I nyder sommeren!

Amalie :)

Ingen kommentarer: