7.6.08

Sex And The City - no spoilers.

And we were dressed from head to toe in love. The only label that never goes out of style. Carrie.
Både i tirsdags og i går, fedag, var jeg i biografen for at se mine 4 bedste veninder. (Kliché, I know) ..men Samantha, Carrie, Miranda og Charlotte er jo alle piger/kvinders bedste veninder. De er der altid for én.

Og hvor har det været ventetiden værd, lige siden sidste år hvor premieredatoen blev annoceret, har jeg glæder mig som en sindsyg. Dog har der været lidt skepsis fra min side af, for hvordan skulle én film på 2 timer og 20 minutter kunne leve op til til 94 fantastiske afsnit af 30 minutter hver?
Men det må jeg erkender, at det har de virkelig gjort godt. Den var så god.
Det er en film, der skal ses mere end én gang i biografen. 1. gang var den fantastisk 2. gang var den, som Samantha ville have sagt det: Fabolous.

De spiller virkelig godt, tøjet er helt fantastisk, musikken er enormt god, filmistisk er den også virkelig flot.
Jamen, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal skrive andet end:

Tag ind at se den, hurtigst muligt.

(Billedet er taget fra Nylonmag)

Ingen kommentarer: