10.6.08

Australia's Next Top Model

Ja, I know. Jeg har for meget tid. Som Maria, Mode Med Mere tidligere har skrevet om, er der brugere som ligger America's Next Top Model afsnittene ud på Youtube, lige efter de er sent i USA. I Australien kører der i øjeblikket en sæson af deres Top Model, som også bliver lagt ud. Den følger jeg slavisk med i. Hver onsdag bliver gårdagens afsnit lagt ud og der sidder jeg klar ved mac'en ;)

Hvis I har set ANTM, og har kunne lide det, så tjek Australia's Next Top Model ud, pigerne er mere model-alike'e og fotoshoots'ne og udfordringerne er mere relevante.

Mine tre yndlings piger er:

Rebecca Jobson, hun er 18 år og har virkelig fået taget nogle flotte billeder, han kritik hun fik mest af var at hun lavede de samme poses hele tiden og det var for ensartet både mht. ansigtet og kropppen.



Samantha Downie, hun er 19 og har egentlig ikke fået den store kritik, men er endnu aldrig blevet kaldt ud først. Jeg synes, hun er virkelig flot og har de flotteste øjne. Hun forstå heldigvis også at bruge dem, hvilket mange andre ikke kan finde ud af. Det er altid det samme Tyra Banks, ANTM, siger. Man skal ikke kigge normalt, men knibe lidt med øjnene, så ser det mere intenst ud.




Demelza Reveley, til sidst er der Demelza, hun er den yngste, kun 16 år - ligesom mig. Hun er også virkelig god på billeder og han forbedret sig igennem konkurrencen. Desværre er hun en stor kælling, sorry to say, men det er hun. Hun er husets drama-queen. - Men dem er der jo også brug for.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for tippet med youtube,(:
Jeg er nu gået i gang med at se Australia's next top model, men nu er jeg nået til episode 3, og jeg kan ikke finde den :P
Så jeg tænkte at du måske vidste, hvos jeg kunne finde den?
*Tak for en herlig blog (:
//Sofie

Amalie Damkjaer sagde ...

Hey Sofie.
Det var så lidt. :)
Det tog mig også noget tid at finde den, men har er den: youtube:http://www.youtube.com/watch?v=TtUoltFePEs
Det er episode 3 part 1. :)

Jamen, så lidt ;) - Tak fordi du læser den :)

Amalie

S sagde ...

Mens jeg venter på det nyeste afsnit kommer ud på youtube, tænkte jeg at jeg lige ville kommentere på denne post.

Har oss fulgt med nu et stykke tid, dog ikke fra starten...
Min yndlings er Alenxandre, som jeg håber vinder, eller ihvertfald ender i modebranchen hvis hun nu ikke vandt. Synes hun har en rigtig fed stil, og i sidste afsnit hvor hun bare brillierede med hendes viden? Det var jo godt der var en der kunne sige noget, så de ikke alle sammen sad og var helt stille...

Sophie

Anonym sagde ...

Ej tusinde tak :D
Så har jeg lidt at tage mig til i aften, hehe ja alt den fodbold, som bliver sendt er ikke lige mig (:
Ha' en god aften :D
//Sofie

Amalie Damkjaer sagde ...

Hey Sophie!
Ja, jeg kan også rigtig godt lide Alexandra, især fordi hun, som den eneste, ved noget om mode og har den bedste stil.
Det var så fedt, hun bare var den eneste, der vidste noget - ogsa foran Vogue Australias redaktør, sådan noget ville jo aldrig ske i ANTM.
- Nå, Alex.. jeg synes bare ikke hun får taget de bedste billeder, som dommerne også siger, pga. hendes læber...

Amalie

Amalie Damkjaer sagde ...

Hey Sofie!

Fodbold er heller ikke lige mig, så jeg fordriver også tiden på youtube ;)

Tak, i lige måde! :)

Amalie

S sagde ...

Giver dig helt ret! Kunne dog rigtig godt lide hendes billede fra sidste episode! Det var ret specielt og anderledes end de andres! Kan dog ikke helt forstå at det var demelza der vandt challengen? Eller er det bare mig?

Så lige finalen fra sidste års autralske top model! Den er meget mærkelig!!! Det er et live show hvor alle deltagere kommer ind og man snakker lidt om alt muligt...ikke en fed afslutning efter min mening!

Sophie

Amalie Damkjaer sagde ...

Hey Sophie.
Ja, det har du ret i. Det var faktisk et rigtig godt billed. Nej, det kan jeg heller ikke. Hun vidste ikke en pind, ihvertfald slet ikke noget, i forhold til hvad Alexandra vidste.

Ej, den lyder godt nok pudsig, udnerligt de ikke laver noget som antm? - den må jeg lige ind at se!

Amalie

S sagde ...

Jeg så lige det nye afsnit...

Jeg elsker Alex's bukser (Dem hun havde på til eliminationen...)...må prøve at se om jeg kan få lavet nogle der ligner lidt

Amalie Damkjaer sagde ...

Nu har jeg også lige set det.
Wow, de var godt nok fede.
Kan du ikke også lave dem i min størrelse ;)

Amalie

S sagde ...

Men nu er der jo kun tre tilbage!

Hvem tror du vinder? Jeg håber Alex vinder, men ved ikke helt om jeg rent faktisk tror det er hende der vinder. Jeg synes at hende og Demelza godt kunne gå hen og vinde. Jeg ved ikke rigtig med Sam, jeg synes ikke rigtig man lægger så meget mærke til hende...men det kan oss være at det bare er mig

Amalie Damkjaer sagde ...

Jeg ved det virkelig ikke, sad også og tænkte på det i går. Jeg har skriftet lige mening ang. mine favoritter.. ;) Nu kan jeg bedre lide Alex end Sam - Så jeg håber Alex og Demelza kommer i finalen. Som du siger så lægger man ikke så meget mærke til Sam, hun tager gode billeder, men det virker som om hun lidt lever i sin egen verden. Jeg synes heller ikke, man har hørt hende sige noget om, hvor hun gerne vil være model. Både Alex og Demelza har givet udtryk for meget de vil det..

- Ej, hvor jeg glæder mig til i næste uge, hvor det nye afsnit bliver lagt ud :p

S sagde ...

JA OSS MIG!

De tager til New York!!! Hvor fedt er det? Tror det bliver rigtig godt.

I mellemtiden har jeg set seneste afsnit af Britains next top model. Det er lidt mere bitchy end de andre...Men det er okay...men kan stadig bedre lide australiens...bortset fra den live finale (en ting jeg synes er virkeligt unødvendig)

Amalie Damkjaer sagde ...

Ej, hvor var det fedt. Jeg hepper så meget på Alex nu.
Okay, det kunne være jeg skulle overvejer at tjekke Bntm ud, nu når ausntm snart er slut.

Jeg glæder mig så meget til at se finalen, men det lyder lidt underligt med det der talkshow-agtige noget ?