21.3.08

Yelle, tu es mon idol


I dag er Yelles nye musikvideo til Je Veux Te Voir, hendes første single, blevet released. Nøøj, den er fed'. Siden sidste år, hvor jeg første gang hørte Yelle, har jeg været en 'truefan', hendes sange fanger mig,på en pudsig måde. Mange synes det er noget underligt noget, men jeg er totalt hooked, hendes tekster er så fede, også er de franske, så kan det ikke blive meget bedre.

Hendes stil er meget 80'er inspireret med farverige leggings og reeboks, men hun forstår atsammensætte sit tøj, så det ikke ser totalt 80'er agtigt ud, hvor man tænker ''kom videre,'' men i stedet på en meget inspirerende måde. Selvom jeg aldrig ville kunne finde på at bære lige det, hun går i. Så er hun alligevel et stilikon for mig, og jeg bliver inspireret af hende. Det er lidt underligt, at én kan være et stilikon for mig, uden jeg ville kunne finde på at tage samme tøj på, synes jeg. Visse stile passer nok bare bedre til visse personer, eller sådan noget?

Og hendes hår, åh jeg elsker hendes hår. :)

Ingen kommentarer: