20.3.08

Short vs. Long


De sidste par timer har jeg siddet og kigget billeder. Jeg fandt dette fra i sommers, det er fra lige efter, jeg har fået klippet pandehår.
Jeg mistede mange hår efter en slem pencilinkur i efteråret. Så det blev virkelig tyndt og det så ikke godt ud med tyndt langt hår, derfor besluttede jeg at få det klippet.
i januar fik jeg klippet en page, det var første gang siden jeg var helt lille, jeg havde haft het kort hår. Det var og er virkelig underligt, i dag skulle jeg sætte det op.. Det er ikke muligt, har jeg så fundet ud af, det er en meget fesen hestehale.
Dage som i dag, så savner jeg mit lange hår, det at kunne lave en knold midt på hovedet for at få håret væk, var så rart. Der skulle heller ikke meget styling til om morgen. Nu skal jeg tidligere op for at glatte det, ellers ligner det en høstak - bogstavligtalt.

Nu lyder det som om, jeg hader mit hår, hvilket jeg slet ikke gøre punktum . :)


3 kommentarer:

Anne Sofie sagde ...

Først troede jeg, det var et modelbillede. Du minder mig om Freja (Beha) på dette billede, og dit hår er.. fantastisk flot.

Når jeg ser på det, savner jeg også mit gamle hår.

Nå, det jeg ville sige var egentlig bare, at det er en rigtig fin blog, du har.

Anne Sofie sagde ...

Og tak for linket.
Du er også på vej på min liste. :)

Amalie Damkjaer sagde ...

Haha tusind tak. Det er jeg glad for at høre :) !!

Åh ja, det gør jeg godt nok også, er glad for min page, men det gamle var bare også godt.

Tak og i lige måde!
- Det lyder rigtig godt!

Amalie