9.3.08

Music make me lose control


I denne weekend har der været Alien Rocks, det gamle Magasinfestival, på Posten. Der var jeg inde i fredags med nogle veninder for at høre Envoy og Class Predictors . Tag et lyt!
Det fede ved disse arrangementer er ,at det ikke er de samme stiltyper som kommer, det er meget blandet. Det kan jeg godt lide, det, at der ikke kun er "poptøser" eller "hippier," men at der er så mange forskellige typer, er cool.
Og apropos forskellige typer og så videre. Se lige hvem der er blevet det nye 'face' for Louis Vuittons kufferter Keith Richards. Det er fandme cool!


2 kommentarer:

Ida sagde ...

Hey.
jeg er lige faldet over din blog. Cool flere modeorienteret blogge fra Danmark! Cool

Amalie Damkjaer sagde ...

Har luret din et par gange, også rigtig cool!
Håber jeg kan blive lidt mere stabil i min blogskrivning, den har været lidt ujævn her på det sidste ;)