8.1.09

nytårsforsæt

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

i have a confession!

Jeg elsker the Hills & the City. Whitney, Lauren, Olivia; jeg elsker deres stil og de er virkelig blevet stor inspiration for mig. De sådan en casual, yet very stylish stil. Og bruger tid på at lægge en flot make-up, dog ikke så det bliver for over the top + de sætter deres hår, laver en fletning, snor pandehåret etc. (Måske har de stylister og makeupartister, men anyways I love it.)

Jeg har derfor sat mig for noget, om morgenen skal jeg:
  • Bruge mere tid på at lægge en pæn make-up om morgen
  • Bruge tid på at sætte håret, i stedet for at lave en kedelig hestehale. Fx. som på billedet nedenfor eller en fletning ..anything!!
Photobucket


I kan se både the hills og the city på mtvs internationale hjemmeside.

(Photocredit: mtv.com)


Ingen kommentarer: