13.4.08

(A Tribute To) Marimekko

Ligesom Linnea er jeg heller ikke helt vild med kollektionen. Nu havde vi heller ikke det største udvalg her i Odense, men det der var, fandt jeg ikke særligt spændende. Dog endte jeg med at købe et tørklæde og en taske. (se billed)
Jeg havde glædet mig til at se de lange kjoler, men Odense fik vist kun den sort/hvid, og det var ikke lige den, jeg havde udset mig. Prøvede en kjole og nogle toppe.

Det var nogle okay mønstrer især det sort/hvide synes jeg, men de stoffer, tøjet var lavet i, var ikke rigtig mig. Især ikke det stof den sort/hvide korte kjole, var lavet i.
Hvem vil gå med en kjole, hvor det føles som om, man har en sæk på?

Så helt ærligt, ved jeg ikke om jeg ville have kaldt kollektionen "A tribute to Marimekko"?

(Billedet er taget fra H&Ms hjemmeside)

1 kommentar:

Anne sagde ...

Jeg er heller ikke vild med den. Jeg kunne faktisk godt lide den sort-hvide lange kjole, men jeg kunne ikke rigtig retfærdiggøre købet over for min dårlige samvittighed :) Jeg fandt desuden aldrig rigtig ud af, hvad Trend-kollektionen skulle være? Der er flere, der har skrevet om det, men jeg var i Trend-afdelingen i Århus, og jeg kunne ikke rigtig se, hvad der var anderledes... måske bare fordi meget er det ser ens ud..?